top of page

Profile

Join date: Aug 22, 2022

About

בהמשך היום יתחרה ארטיום דולגופיאטצפו בתקציר >>שחייההישג נהדר: מקום רביעי למתן רודיטי באליפות אירופהאחרי שסיים באותו המקום גם במשחקים האולימפיים בטוקיו, השחיין הישראלי בן ה-23 סיים במקום הרביעי במשחה ל-10 ק''מ ורשם את הישג השיא שלו בקריירה באליפויות אירופה, עם זמן של 1:50:56. 6 שעותצפו בתקציר >> ליגת העלכריס ג'ונסון: ''המטרה שלי היא לזכות באליפות נוספת''החלה הרכבת האווירית של האלופה הפועל חולון. בורדיון: ''חזרתי כדי להילחם ולזכות בעוד תארים''. ג'ונסון: ''לראות את האוהדים בנמל התעופה הפך את הנחיתה להרבה יותר טובה. זה הזמן שלנו לחזור לעבודה''צפו בתקציר >>ליגת העלג'ארל מרטין: ''רוצה להוכיח לכולם שאני שייך לרמה הזו''הפורוורד החדש של מכבי תל אביב נחת בישראל ונשמע מוכן לקראת העונה שבפתח: ''מודע לצפיות ממני, השמיים הם הגבול בשבילנו.

וואלה! ספורט | חדשות ועדכוני ספורט, כדורגל ישראל ועולמי, כדורסל, NBA, תקצירים ותוצאות LIVEראשיחדשותמבזקיםספורטויראליתרבותכסףבריאותאוכלסלבסתיירותTechברנז'האופנהרכבsheeeבית ועיצובכיףעזרהנושאים חמיםמכבי חיפהמכבי תל אביבהפועל באר שבעבית"ר ירושליםהפועל תל אביבברצלונהריאל מדרידרונאלדומסיערן זהבימתפרצת07:53העברות בעולם: מעמדו של ראמוס עלול להיפגע, נמצאה קבוצה לברייתווייט? 07:38בית"ר ירושלים במשא ומתן מתקדם להחזרת ג'וסואה מחיאס07:27"אירופה צריכה להיזהר": בצרפת מתריעים אחרי הקונצרט של פ. ס. ז'00:51לבנדובסקי ופאטי כיכבו: ברצלונה ניצחה 1:4 את סוסיאדד23:39מילאן ואטאלנטה נפרדו ב-1:1, נאפולי חגגה על מונצה22:20איביץ': "זהבי ישחק נגד ניס, לא נעצור את ההתקדמות של גלוך"22:06דיווח: דיא סבע ימריא לטורקיה ויחתום רשמית בשורות סיבאספור22:04מכת בכורות: 0:5 קליל למכבי תל אביב על בני ריינה21:47טדסה גטהון סיים במקום ה-10 בגמר ריצת 10, 000 מטר באליפות אירופה21:06ניוקאסל מתמוגגת מאלן סן מקסימן, פפ: "הוא שחקן מאוד מסוכן"20:44דרו קרופורד מצטרף לאימוני מכבי תל אביב20:27ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-3:3 מרתק20:24שביעייה לבאיירן, שער של מאנה נפסל לאחר שהודה כי נגע ביד20:11נס ציונה נרגשת, חימיד מאו צפוי להצטרף לקרית שמונה בשבוע הבא20:01סי.

שידור חי ולצפייה ישירה, נס ציונה נגד הפועל תל אביב שידור חי לצפייה ס אשדוד שידור חי לצפייה ישירה · בית"ר ירושלים נגד עירוני קרית שמונה שידור חי לצפייה ישירה · הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה שידור חי לצפייה

דיווח: צ'לסי תנהל מו''מ על דה יונג אחרי עסקת אובמיאנג, העברת ממפיס ליובנטוס על סף פיצוץצפו בתקציר >>ליגה ספרדיתאנצ'לוטי פרגן: ''מודריץ' פשוט נצחי, הוא המנהיג שלנו''הקרואטי בן ה-36 כבש שער אדיר, הוסיף בישול וזכה לתשואות מהקהל הביתי ב-1:4 של ריאל מדריד על סלטה ויגו. המאמן: ''השער שלו שינה את המשחק''. בספרד היללו: ''ריאל התגברה על העזיבה של קאסמירו''צפו בתקציר >>ליגה ספרדיתריאל מדריד נותרה מושלמת אחרי 1:4 על סלטה ויגוהבלאנקוס רשמו ניצחון חוץ יקר עם ארבעה כובשים שונים. בנזמה (14) ואספאס (24) כבשו בפנדלים, מודריץ' הפציץ מרחוק (42) ובישל לוויניסיוס (56), ואלוורדה השלים (66).

הזאר המחליף החמיץ פנדל (87)צפו בתקציר >>ליגה צרפתיתלאנס ראשונה עם 1:4 במונאקו, ניצחון שני למארסייהקבוצה המפתיעה של פרנק הז ניצחה את מונאקו בחוץ זו העונה השלישית ברציפות. גם הקבוצה של חורחה סמפאולי עשתה את שלה עם 1:2 מול נאנט והצטרפה ללאנס בפסגה. פ. ז' תחזור למקום הראשון? צפו בתקציר >>ספורט אולימפיהישג ענק: דימה דוצנקו הוא אלוף אירופה לנוער במתחאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים במינכן: הישג נהדר למתעמל בן ה-16 שקטף את הזהב בתרגיל המתח עם ציון של 13.

סקציה נס ציונה נגד הפועל קרית שמונה שידור ישיר חי לצפייה ישירה - למעבר לצפייה במשחק בחינם לחץ פה! עירוני קריית שמונה היא קבוצת כדורגל ישראלית מהעיר קריית שמונה, המשחקת בליגת העל. לזכות הקבוצה אליפות

366 נקודות, סיים רביעי בתרגיל המקבילים. בהמשך היום יתחרה ארטיום דולגופיאטצפו בתקציר >> ליגה איטלקית1:1 למילאן מול אטאלנטה, נאפלי נותרה במאזן מושלםהאלופה רשמה איבוד נקודות ראשון העונה - כבר במחזור השני. איסמעל בנאסר (68) דאג לנקודה לאחר שער יתרון של רוסלן מלינובסקי (29). הקבוצה של ספאלטי הביסה 0:4 את מונצה, צמד לקווארצחליה הגיאורגיצפו בתקציר >>ליגה צרפתיתהצגה לאבמאפה ב-1:7 של פ. ס. ז' על ליל, ניס ללא ניצחוןחלוץ נבחרת צרפת כבש כבר לאחר 8 שניות והשלים שלושער (66, 87) כאשר ליאו מסי (27), אשרף חכימי (38) וניימאר עם צמד (44, 53) חתמו חגיגה גדולה. לפני מכבי ת''א: החבורה של פאברה הפסידה בליגהצפו בתקציר >>ליגה גרמניתדורסת את הליגה: באיירן מינכן הביסה 0:7 את בוכוםבזמן שדורטמונד, לייפציג והאחרות מקרטעות, הבווארים עם מאזן מושלם ומאזן שערים 1:15 אחרי שלושה מחזורים. צמד למאנה שגם הודה כי נגע ביד ושער נוסף שלו נפסל, שער בכורה לדה ליכט מול העולה החדשהצפו בתקציר >>ליגה אנגליתבדרך למנצ'סטר יונייטד? אנתוני מחוץ לסגל של אייאקסהשדים האדומים ממשיכים לנסות לחזק את הסגל והברזילאי של ההולנדים - שדורשים כ-100 מיליון יורו תמורתו.

זלאטנוביץ': ''כל כך שמח וגאה בקבוצה שלי, השלושער בזכותם''. אבוקסיס: ''לא ציפיתי לטעויות כאלה. התאכזבתי משחקנים באופן אישי''צפו בתקציר >>ספורט אולימפימאור בן ישי ומאור האס הוכתרו לאלופי הארץ בפוצ'יווליזו הפעם הראשונה אי פעם שזוג כל ישראלי מנצח בליגה עם ברזילאים - מאור האס ורון בן ישי מנצחים 0:2 בגמר בסדרה של הטוב מ-3 את לי ליברמן ורננזיניו מקבוצת be tubi. דין שקד הוכתר למצטיין של העונהצפו בתקציר >>ספורט אולימפיהישג ענק: דימה דוצנקו הוא אלוף אירופה לנוער במתחאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים במינכן: הישג נהדר למתעמל בן ה-16 שקטף את הזהב בתרגיל המתח עם ציון של 13.

צפו בתקציר: 1:3 להפועל ת"א על נס ציונה - Mako מוכנה לליגה. הפועל תל אביב המשיכה בכושרה הטוב גם הערב (שלישי) והשיגה 1:3 נהדר על סקציה נס ציונה, תוך הצגת כדורגל חיובי במיוחד לאורך רוב

[[זרם###]-] סקציה נס ציונה עירוני קריית שמונה סטרימינג בשידור חי 22 אוגוסט 2022

More actions
bottom of page